Camino-panik

I skrivende stund er der 12 dage til afrejsen. Jeg tror jeg har styr på det meste, men alligevel bliver jeg jævnligt angrebet af panikfølelse... "har jeg mon det hele? Mangler jeg noget? Er der et eller andet helt essentielt jeg har glemt?"

Link til mit udstyr er HER
Jeg købte disse ting i sidste uge: Et par gaiters til at holde mine sko tørre i regnvejr (90 gram), en oppustelig og virkelig lækker Cocoon hovedpude (115 gram) og et par nye, tynde, uldstrømper.


Derudover venter jeg på en lille monokikkert (60 gram) som jeg har bestilt, samt et par indlæg til mine Salomon sko, fordi jeg overpronerer og det er skidt for mine knæ.

Salomon Wings Flyte 2

Mega glad for mine sko ellers. Har gået en del i dem siden jeg fik dem for et par uger siden. De føles godt på fødderne, er luftige, der er god plads til tæerne og de står ret godt fast i vådt terræn.

Jeg tror egentlig ikke jeg mangler noget, udover at jeg skal ha ringet til min læge og bestilt astmamedicin, og samtidig ha spurgt om hun kan skrive en dokumentation på at jeg har behov for vandrestave pga. mit knæ, så jeg måske kan være heldig at få dem med ombord på flyet. Er ærlig talt enormt spændt på hvordan det går med at få min knæskinne igennem kontrollen også!

Bestilte euro for et par dage siden, så det skulle også være på plads. Pas er tjekket, det er gyldigt. Pilgrimspas er i tasken, diverse hævekort er pakket sammen med det, så jeg har mulighed for at hæve hvis jeg ikke har euro nok. Jeg har et pengebælte til mine euro, sådan et der ligner et alm. bælte til bukserne.

5 arbejdsdage tilbage! Pyha kan slet ikke forstå det virkelig snart er nu! Om 12 dage skal jeg ned og gå 400 km... er simpelthen så spændt på det hele... kan mit knæ klare det? Hvordan vil det være? Hvor skal vi sove?

Mange tanker, mange spørgsmål, meget uvished. Eventyret kriller i maven...det er FEDT!

Kommentarer

Populære indlæg