5 km uden pause! My first


Jeg er pivstolt! I aften løb jeg en distance på 5,4 km helt uden at stoppe en eneste gang! Det er første gang jeg har kunnet det. Det var som om universet besluttede at nu skulle det bare være, for samtlige lyskryds skiftede til grønt da jeg nåede hen til dem. Da jeg manglede ca. 1 km var jeg helt sikker på jeg kunne gennemføre, og jeg storsmilede vist bare resten af vejen. Faktisk tror jeg der var flere km i benene på mig... men det var 5 der var mit mål, så jeg stoppede ved min hoveddør og standsede mit ur. 5,4 km, tid 42,04. Det er jeg ovenud tilfreds med. Jeg luntede i langsomt tempo med korte skridt, for at skåne mit knæ, så var ret overrasket over at jeg faktisk opnåede så fin en tid.
Nu er jeg endnu mere fortrøstningsfuld, og tror på jeg kan gennemføre Læsø løbet som er 10,3, og Hjerl Hede som er 11,5.
Jeg vandt jo de her startnumre til HCA marathon og i aften har jeg faktisk besluttet at jeg vil prøve at ændre mit valg af 10 km rute til halvmarathon! Det er sindssygt, I know... men jeg er nødt til at prøve, nu hvor jeg har chancen for et superfint og gratis løb. Til oktober er det præcis 1 år siden jeg startede med at løbe... sååå mon ikke det er realistisk? Det ligger et halvt år ude i fremtiden... jo det skal sgu nok gå. Jeg kan bare lunte så godt jeg kan, og ned og gå hvis det bliver nødvendigt indimellem.
Glæder mig!

Kommentarer

Populære indlæg