Godt nytår!


Godt nytår!

Årets første blogindlæg. Jeg har ikke været så flittig her, det er mest Instagram jeg bruger. Har du lyst, er jeg at finde under navnet stuen24b :D Her er lidt stemningsbilleder af projekter og børnebørn <3 

Trøje til Astrid

Nissehue til Astrid i gammelrosa

Nissehue til Tobias i grå

Kom lige til at købe 1,3 kg uldgarn :p

Juleaften tilbragte jeg sammen med Astrid (og hendes mor og far)

Tobias i mormors hjemmestrik

Tobias i en anden mormors hjemmestrik

Tobias og mormor <3

Jeg blev opereret i mit knæ d. 13. november og har ligget brak i 1½ måned, og i den periode fik jeg strikket en del. Havde ellers haft en lang periode hvor strikkepindene slet ikke blev rørt, men nu hvor jeg sad der i sofaen og ikke kunne lave noget, så fik jeg lyst igen. Knæet er næsten tip-top igen men strikkelysten er der heldigvis stadig. Lige nu er jeg ved at lægge sidste hånd på en trøje til mig selv, en stribet raglan trøje.

Jeg er stadig bidt af en gal vandresko, og har fået en gruppe op og stå på Facebook med vandreglade folk fra Kolding. Vi er oppe på 49 medlemmer nu. I dag var vi 8 stk. ude og gå 11 km, smadder koldt men også smadderhyggeligt.


Kommentarer

Populære indlæg