Sindssygt!



Prøvede lige at måle mig i dag. Er skrumpet 1-2 cm i taljen og 1 cm om hofterne. På knap 1 uge med LCHF! Det er sgu for vildt altså.

I går spiste jeg en plade mørk chokolade 80%. Det er i egentlig mod mine principper, men jeg skruede helt ned for øvrige kulhydrater, sådan at jeg holdt mig under 50 g. VIL have chokolade indimellem for jeg elsker det, men fremover bliver det ikke en hel plade af gangen.

I aftes gik jeg en tur, det er noget jeg startede på for en måneds tid siden, og sikke en forskel den nye kost har gjort. Jeg følte nærmest jeg kunne blive ved og ved med at gå, min krop og ben var slet ikke trætte, heller ikke selvom det var op og ned af mange bakker. Så det blev til knap 8 km, og stoppede kun fordi jeg gerne ville hjem og se noget der kom i tv.

Men jeg fik det skidt senere på aftenen. Spiste en halv pose peanuts fordi de bare lå der, og jeg følte jeg trængte til noget efter at have brændt over 600 kalorier af, og det skulle jeg ikke have gjort, fik kvalme og bare øv i kroppen. Nu må jeg gå i tænkeboks omkring hvad jeg SÅ kan spise efter motion. Måske ingenting? Måske det bare er vanetænkning, måske det slet ikke er nødvendigt?

I dag skal jeg op til min datter, og jeg har tænkt meget på hvad jeg kan spise på køreturen derop (lidt over en time). Jeg plejer at fylde mig med kage eller slik fordi jeg røvkeder mig, men det vil jeg ikke mere - men hvad så? Jeg skal køre ved 12-tiden, så påtænker at spise min frokost inden og fylde godt på med fedt, så kan det være jeg er så mæt at jeg ikke tænker på at snacke og bare nøjes med lidt tyggegummi.

Alt i alt; ja så kører det som jeg håbede og egentlig halvvejs spåede om; kroppen er på vej til at finde tilbage til sin oprindelige form!

Kommentarer

Populære indlæg