LCHF - Bagte kokosboller


Fik bare sådan lyst til noget nyt til morgenmad - øhm ja det ligner nok mest snack - men i mit gamle liv besøgte jeg bageren fredag morgen og købte lækker kage - men det er jo en saga blot, så jeg bagte disse kokosboller i stedet for. Planen er godt med smør på og så bare fråde løs...det er jo fredag og min uflyttelige, udroppelige, snolderdag.

Jeg ved ikke hvordan de er, det er et forsøg - umiddelbart lidt tørre - men måske smør kan hjælpe på det.

Senere er det Nellie Dellies mørk chokolade....uhm.

Umiddelbart vil mit næringsindtag se sådan ud (undtagen kalorierne, de ryger nok lidt højere op fordi smørret ikke er medregnet:


I weekenden skal der bages Kokosbrød - også som morgenmad, og måske frokost - bare som variation.

Har købt ketose sticks i dag, for jeg er ret sikker på at jeg IKKE er i ketose, og det vil jeg bare så gerne. Har købt dem online, så der går nok lige et par dage inden de kommer.

Så har jeg fået bekræftet at jeg ikke kan tåle løg! Spiste løg i mine kødboller i går, og har i dag haft meget ondt i maven og meget oppustet mave. Farvel løg - min irriterede tyktarm SKAL altså holdes glad.

Kommentarer

Populære indlæg