Dumme mig og dumme cola

Havde det virkelig elendigt i går aftes. Kvalme, ekstrem udmattelsesfølelse, og nærmest tåget i hovedet. Blev bange, så jeg traskede over på tanken og købte en cola zero og spiste en lille karamel også. Big mistake. Jo jeg fik det bedre, men har så også hevet mig ud af ketosen. Har sidenhen læst at mine symptomer kaldes "keto-flu", som er ganske almindelige når kroppen skal i gang med at forbrænde fedt. Det vil gå over efter et par dage, så jeg skulle bare have holdt ud i stedet for. Men nå pyt, jeg fortsætter og rammer vel ketosen igen, forhåbentlig i dag eller i morgen. Jeg vidste bare ikke det kunne føles så slemt, havde bare hørt nogen sige de fik hovedpine og var trætte. Jeg fik det bare rigtig skidt med kvalme, virkelig meget kvalme.

Alle er taget på ferie nu, så føler mig lidt ensom *snøft. Det er bare mig der må blive hjemme fordi der var en bil der syntes den trængte til en ny katalysator øv bøv. Nå men jeg må jo finde på nogen andre ting, gå nogen gode lange ture, læse lidt, FÅ GJORT RENT! Hørte du det, Lone? Jeg skal se at få vasket tøj, men der mangler penge på mit vaskekort, og det kan jeg kun få ved at vade hen i hovedvaskeriet og sætte penge ind. Lige nu er der langt derhen haha.

I morges lavede jeg mine yndlings kokospandekager uhm elsker dem bare.


Kommentarer

Populære indlæg