Været ganske produktiv siden sidst...

Så en rigtig sød barnevognskæde med 4 små spøgelser hos farmorfabrikken og besluttede at lave sådan en til mit kommende barnebarn og det faldt i god jord hos den vordende mor. Og ja, gæt hvilket køn det bliver...;)



Vægten....njaaa synes ikke helt det går så godt som det kunne gå. Er jo en svag sjæl der elsker kage...og chokolade, men er dog kommet ned på 77 kg, og startede jo på 91 for ca. 1½ år siden. Synes godt man kan se det i mit ansigt...billedet til højre er fra juli måned, og siden da er der røget et par kilo. Jeg synes det til tider er svært at holde mig fra det forbudte, men jeg gør hvad jeg kan. Bliver sur på mig selv når jeg hopper på vægten og kan se der er røget et halvt kilo på, eller hvis vægten står stille. Øv bøv. Tag dig sammen kvinde!


Sådan ser jeg ud i dag...med ny hår...og frustration en sen aftentime over det defekte kamera i min spritnye telefon - kun selfie-kameraet virker.


For ja, jeg har fået ny tlf som desværre har et defekt kamera, så jeg får ny på torsdag, glæder mig. Den er superfed, udover kameraet, det er en HTC One M8, total hurtig og bare lækker! Glæder mig vildt til at lege med kameraet, det har været en mangelvare længe på den gamle tlf, den tog ret så dårlige billeder, specielt når der var knap så meget lys.

Hvad har jeg ellers fået lavet af ulykker...hmmm...nå jo har lavet et par kjoler til Astrid, som det kommende barnebarn skal hedde...



...og et par bukser...



Så fik jeg også syet trøjer til Tobias




Og...fik også syet et par små makeuptasker/etuier:




Og ikke mindst min dejlige dejlige hue, syet af en gammel vest jeg aldrig brugte:


Nu er jeg bare træt med træt på, for har været i Ikea i Århus sammen med søn og svigerdatter - køretur knap halvanden time hver vej, og så lige trave trave trave rundt i hele Ikea for at finde de ting jeg havde sat næsen op efter, bl.a. en ny lampe som skal hænge over mit spisebord, som i mangel på plads i min lille lejlighed, altid bruges som sybord, hvilket betyder rod rod rod og har aldrig fået hængt en lampe op siden jeg flyttede ind, og nu gider jeg ikke længere sidde og famle mig frem når jeg syr om aftenen. Købte denne...ikke helt den jeg ville have haft, men den er ok. Håber den giver fænomenal lys over land!



Nu vil Saga meget gerne snart i seng, så må hellere lukke ned her. Take care, over and out.


Kommentarer

Populære indlæg