Stof og suttepose

Jeg elsker bare stof og har lige fået disse hjem, så skal der gang i nogen drengestreger hehe. Har planlagt der skal syes bodyer, bluser og bukser. Stoffet er bomuldsjersey. Mangler noget isoli til bukser, det skal jeg ud og ha fat på en af dagene. Udover disse stoffer har jeg et par stykker liggende i min indkøbskurv på stofkiosken.dk, ja det er bare svært at lade være med at købe mere, når nu der findes så meget fint stof derude.


Så har jeg syet en suttepose til Tobias, den er blevet fin synes jeg. Knapper er syet sammen, sådan at han ikke kan hive en knap af.


Udover disse projekter har jeg også tæppe til Astrid, det skal så først være færdig til januar hvor hun har sin ankomst. Derudover gardiner til datterens stue, og det volder mig en del hovedbrud i forhold til at måle op og beregne hvor lange og brede de skal være, har ikke syet gardiner før. Har ladet mig fortælle at bredden af gardinet skal være bredde af vindue gange 1½. Så det satser jeg på. Skal have gardinerne med op til min datter d. 25., der holder vi nemlig fødselsdag for Tobias som fylder 1 år d. 24. Som tiden dog flyver! Han udvikler sig med rasende fart, kan næsten gå nu og er sågar begyndt at sige lyde der ligner gentagelse af de ord man siger til ham. F.eks. "bøh" og "tak". Jeg har valgt at give ham et flag med indgraveret navn og fødselsdato. Forældrene ved godt jeg giver ham det, så derfor tør jeg godt skrive det her.

Kommentarer

Populære indlæg