Syslerier: Syning af tøj til børnebørnene


Sørme længe siden sidst...

Tobias er blevet en stor dreng, han fylder 1 år i næste måned. Jeg har syet et sæt tøj til ham og jeg elsker jo genbrug!

Bukserne er syet af nogen gamle jeans jeg havde liggende. 

Blusen er syet af jerseystof. Der skal trykknapper i, er bare ikke nået så langt endnu.

--------------------------------------------------------------------
Så har jeg også gang i noget til mit næste kommende barnebarn, som skal hedde Astrid. Det er min ældste datter som venter sig.

Sneakpeek:


Det bliver et sæt som først vises her når det er helt færdigt, det syes af 2 slags hovedpudebetræk fundet i genbrugsbutik og en rest pynteelastik jeg også fandt i genbrugsbutik. Og ja...efter et år med strik og sy i drengefarver, går jeg nok lidt amok i tøsefarver hehe... 
--------------------------------------------------------------------
Dejlige Tobias, her i en trøje strikket af hans mormor: 

Kommentarer

Populære indlæg