Blackhill Højlandsgarn

Har hørt så meget godt om Blackhill Højlandslammegarn, så nu har jeg bestilt to cones af "Lys jade" hos Garnudsalg.dk til mit bluse-projekt. Der skal strikkes med 2 tråde. Er meget spændt på om det virkelig er så lækkert som de siger. Har købt 2x500 g, så der burde være nok. Mine tøfler bliver færdige i aften, så garnet må egentlig gerne komme en af de nærmeste dage, der mangler jo ligesom noget når tv'et tændes, hvis man ikke har sit strikketøj :)
Apropros tøfler, så er jeg dælme spændt på at få dem filtet, de ser sindssygt store ud. Håber de filter lige så meget som jeg satser på, for ellers er det sgu en klovn med klumpfødder der kan passe dem :D

Garn...Åh hvor er der bare mange lækre garner hos garnudsalg. dk. Og lækre farver også! Det tog mig en krig at vælge, men det blev Lys Jade der vandt, fordi...tja jeg synes bare det er en lækker støvet farve, der vil passe godt til alle årstider. 

Kommentarer

Populære indlæg