Tyson Puttefis


Så starter en ny arbejdsuge og jeg er frisk på den. Det er Tyson ikke, han synes vi bare skal blive liggende i sengen og putte ;)

Jeg glæder mig til at jeg vænner mig til arbejdet, så jeg ikke er helt så træt når jeg kommer hjem. Pt. er det sådan at jeg er nødt til at hvile et par timer, for jeg er fuldstændig bombet. Tænk at man kan blive så bombet af sølle 2 arbejdstimer. Men det siger jo lidt om hvor lidt der skal til for at påvirke mig mentalt. For det er ikke fyisk jeg er træt, det er simpelthen mentalt. Men ellers vil jeg sige at arbejdet passer perfekt til mig. Timerne er perfekt, mødetiden er perfekt (kl 12), og selve arbejdet er perfekt. Jeg tuller rundt alene, så der er ingen præstationsangst. Jeg må indrette mig som jeg vil på "mit" lager. Jeg er Kongen på mit lager, ganske vist og heldigvis uden undersåtter. Nogen vil nok sige at de ville savne kolleger at snakke med, og den side af det har jeg også selv tænkt på, men det synes jeg slet ikke jeg gør, tværtimod. Andre mennesker kan godt gøre mig nervøs og få mig til at miste mig selv i iveren efter at tilpasse mig og blive accepteret. Så jeg er MEGET glad og tilfreds med at tingene er som de er på mit arbejde. Nu mangler jeg bare den bil, så jeg ikke behøver scoote afsted i øs sjask regnvejr.

Nå men planen er at jeg skal op og besøge min datter og barnebarn på fredag og blive der weekenden over, men jeg er vist lige nødt til at se hvor træt jeg er efter arbejde, i løbet af ugen. Hvis jeg er alt for træt, tror jeg ikke jeg magter den 3 timer lange togtur. Glæder mig til jeg får bil!! Hvilket formentlig og forhåbentlig sker i løbet af foråret.

Kommentarer

  1. Åh ja, hvor kan selv et par timers arbejde dræne en. Det er der ikke ret mange andre, der forstår. Man skal selv ha`prøvet det.
    God vind fremover.
    Venligst Rie

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg