Tid til tykke sokker, ny tå skal afprøves

Lilla sokker, strikket af uldgarn der kan maskinvaskes, ved ikke helt hvem der skal bliver ejer af dem, måske mig selv ;) De ser smalle ud, men det er fordi det er ribstrik. Strikket på pind 5,5.


Blå sokker, strikket af 1 tråd akryl og 1 tråd strømpegarn, ved heller ikke hvem der skal have disse, men tror det bliver yngstedatteren. Strikket på pind 5,5. Disse sokker vil blive strikket med ny tå, de skal syes med "Kitchener Stitch" til sidst, for at få en pæn tå uden synlig lukning. Ved ikke om jeg kan finde ud af det, men prøves det skal det.


Nå ja, kan da lige vise det sæt jeg strikkede til min smukke datter, hun blev meget glad for det, så det er jo dejligt.

Allesteds nærværende Tyson hjælper gerne med at gå slalom mellem mine ben når jeg rejser mig for at ordne et eller andet, så det er med tungen lige i munden når man skal balancere med en kop kaffe, når han svanser rundt mellem benene på mig :D








På et tidspunkt vil jeg i gang med at hækle pynteting til julegaverne, har set nogen søde hjerter og stjerner, og også nogle små ugler, det skal prøves!

Kommentarer

Populære indlæg