Pung og hue færdig og nye projekter

Så fik jeg da den lille pung færdig. Strikket i fritidsgarn og filtet i vaskemaskinen ved 60 grader. Det lykkedes mig at finde magnet lås hos Magnetz.dk, og det var virkelig hurtig levering, tog 2 dage og så sendte de lige en lille gave med; en lille fotolomme-magnet til at hænge på køleskabet e.l. Sådan noget bliver man da glad for :D

Huen er også blevet færdig, men glemte at tage billede af den inden jeg pakkede den til forsendelse.





Min datter ønsker sig en "Ringslynge", så det bliver mit næste projekt. De koster 4-500 kr at købe, det synes jeg er DYRT.
Har købt 210 cm limegrøn lagenlærred til 85 kr, og et sæt ringe til 55, det bliver 140 kr i alt. Det er jo ligesom en helt anden pris.

Nå men lige nu er jeg i gang med at strikke ammeindlæg, efter "paapindens" opskrift. Strikker i tykkere garn end hun gør, så gad vide om det bliver godt, det vil vise sig.

Kommentarer

Populære indlæg