Julegaver og noget om djævelske maskiner og meget tunge sko...

Har i dag været ude og købe julegav(r) til Tobias, barnebarnet. Fandt dette sæt. I den store æske er der kop, skål og tallerken. I den lille er der bestik med dyremotiver graveret.


Så er der jo også dette sæt. Min datter elsker ugler, så håber hun bliver glad for disse 3 uglebrødre.


Og Saga...ja hun synes det var så spændende hvad jeg mon lavede på køkkenbordet, er det noget der kan spises mor?? Nej Saga, ugler er ikke for missekatte ;)

Arbejdet går godt. Der bliver stille og roligt lagt flere opgaver over på mig, og det trives jeg fint med. Jeg har fået styr på "mit" lager, ryddet op og flyttet om og jeg har fået sat varennumre på hylderne og tilsvarende numre på bestillingslisten, sådan at varerne er nemme at finde for andre end mig. Desuden har jeg fået rigtig godt styr på at få pakket bestillingerne, så jeg er ikke nær så mentalt træt når jeg kommer hjem fra arbejde. MEN...har i dag fået at vide af en anden leder, at MIN leder pønser på at jeg skal til at lære at køre en truck-tingest fordi jeg skal plukke vareprøver på det store lager...suuuuk. Har prøvet sådan en djævelsk maskine 1 gang før, og det gik ABSOLUT ikke godt! Med mindre man synes at torpedering af adskillige paller med varer på er godt, jo for så gik det forrygende. Ellers vil jeg da mægtig gerne plukke vareprøver, absolut ingen problemer der, det er bare den der truck-ting....

Sikkerhedssko!!! Det er virkelig tunge, tunge sko. Åh man blir da helt træt i knæene af at rende og løfte sine fødder når man har sådan nogen klodser på. Hvis nogen hældte mig i havet, ville jeg synke til bunds. Prompte. Så det er jo sådan godt at ingen gør det, for jeg vil mægtig gerne holde fredag i morgen (=æde guf til jeg revner)

Slut herfra, hav en god dag :)

Kommentarer

Populære indlæg