Hæklet bold


Skulle jo egentlig få strikket de sokker færdig, men lige pludselig er jeg overfaldet af en vild og uimodståelig hækletrang, såååå...er gået i gang med en hæklet bold til Tobias, bestående af 12 femkanter. Den skulle gerne komme til at ligne ovenstående. Af en eller anden grund har femkanten voldt mig mange problemer, men nu er jeg heller ikke den skarpeste ske i skuffen når det gælder hækling. Men til sidst lykkedes det da. Farverne bliver petrol, støvet blå, støvet grøn og brun. Den skal hækles sammen med en femte farve, ved ikke endnu hvilken. Måske gul? Eller måske en mørkeblå?
Opskriften er fra Søhesten.
Må lige ud og købe garn...håber Søstrene Grene har de farver jeg mangler.

I morgen SKAL jeg se at få syet den ringslynge til datteren. Tobias har nemlig besluttet at han KUN er tilfreds hvis han kan ligge tæt ved mors hjerte, og så er det lidt svært at lave noget som helst andet end sidde med ham. Så jeg må se at få den syet, så den blive sendt afsted. Men hvor er det dog svært...når man nu mest af alt har lyst til at sidde i sofaen og pusle med hækleriet.



Kommentarer

Populære indlæg