Hjerte og missekatte


Faldt over dette fine hjerte, det er jeg da nødt til at lave. Sværhedsgraden er vist lige passende til mig. Det irriterer mig grænseløst at jeg ikke kan finde ud af at hækle rundt. Hver gang jeg har prøvet, er det endt med jeg enten har for få eller for mange masker på en omgang. Er sikker på det hænger sammen med at jeg ikke kan se hvor omgangen begynder, sådan at jeg kommer til enten at hækle forbi eller vende for tidligt. Så jeg holder mig til ting jeg kan hækle frem og tilbage, det kan jeg da hitte ud af :D Men det er så træls, for ville enormt gerne hækle disse her herlige missekatte. Overvejer at prøve, for Tulle Momsemor har lavet en rigtig fin oversættelse som faktisk ikke ser så vanskelig ud....men det der med at hækle rundt, det driller virkelig.


Nå men opskriften på det lille fine hjerte er på dansk og kan hentes her.

Kommentarer

Populære indlæg