God weekend


Jeg er gået i gang med en hue som passer til de vanter jeg strikkede til min datter. Den skal strikkes af Eskimo og pompon'en bliver lavet i Drops Symphony. Var hos garnpusheren i forgårs og hun viste mig en hue hvor der var lavet pompon af Symphony, og det ser faktisk knaldgodt ud, det minder lidt om pels. Købte en pompon-dims også. Huen skal se nogenlunde sådan her ud, minus pynten:



Til min svigerdatter har jeg lavet en lille pung som er filtet, og jeg spurgte så om de mon havde en magnetlås, men nej det havde de ikke. Synes jeg egentlig er besynderligt, der må da være andre end mig der laver tasker eller punge og gerne vil ha dem lukket. Men nå, jeg må se om jeg kan finde den et andet sted.


Det går godt på mit nye arbejde. Men det er hårdt at komme i gang. Er der 2 timer ad gangen, men når jeg går hjem føler jeg at jeg har været på arbejde hele dagen. Det er mest mental træthed, og det skyldes at min hjerne ikke kan kapere så meget som før jeg blev syg. Så det står helt klart for mig at fleks er den bedste og eneste løsning for mig, uanset hvor godt jeg end føler jeg har det i hverdagen. Jeg kan ikke rumme så meget som før, end of discussion.

Julegaverne er planlagt men købes først i december, synes ikke jeg har overskuddet nu her, men håber at når vi når hen i december, at jeg har vænnet mig så meget til arbejdet at jeg ikke er helt så træt. I år har jeg besluttet at gavekort er forbudt, der skal købes gaver til alle, ikke noget med at springe over hvor gærdet er lavest i år. Vil også prøve at undgå webshopping. Det skal ikke være nemt i år, vil udfordre mig selv, det er sundt en gang imellem.

Misserne, - ja Saga hygger og kigger på fugle der spiser brød på terrassen. Ser sjovt ud, hun siger mærkelige lyde når der er pippere derude.
Tyson er jeg lidt bekymret for, synes han går og småskranter lidt, han taber sig, og normalt på denne tid på året er han superflot i pelsen og tager på i vægt, men ikke i år. Må have ham til dyrlæge.

Slut for denne gang, god weekend.

Kommentarer

Populære indlæg