All good things comes in threes



Er bare så glad i disse dage. For det første er jeg jo blevet mormor, og for det andet har jeg vundet en boligsag mod min ex-udlejer, og for det tredje har jeg fået arbejde! Sidstnævnte er noget af, ja nærmest et chok for mig, blev ringet op i går omkring middagstid om jeg ville komme til samtale, og de ville faktisk gerne at jeg kom samme dag hvis det kunne lade sig gøre. Det sagde jeg selvfølgelig ja til, og spurtede derud alt hvad min scooter kunne klare. Det var en god samtale og jobbet var bare perfekt til mig. Til sidst i samtalen spurgte de så: Hvornår kan du starte? Og så var jeg ansat. Det gik godt nok bare stærkt, og resten af dagen brugte jeg så på at fordøje det. Har gået ledig siden 2009, så det bliver noget af en omvæltning. Det er så kun 10 timer, fordi jeg er fleksjobber, og det er bare så perfekt for jeg kan ikke arbejde mere end 15 timer pr. uge. Jeg glæder mig. Helt vildt.

Til Bassens julegave har jeg lige bestilt denne her


Jeg er ikke ret god til at hækle og har slet ikke tålmodighed til det småtteri, men min datter elsker ugler og ved hun vil blive helt vild med denne her. Har også bestilt en suttesnor med ugle på.

Kommentarer

  1. Stort tillykke herfra ... det er altså dejligt når man er nødvendig for at få hjulene til at snurre i vores dejlige land.

    SvarSlet
  2. Til lykke både med barnebarnet og jobbet.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg