Så er jeg klar m.m.

I aftes fik jeg pakket alt dét jeg kan forudpakke, og har lagt alting klar, så jeg bare kan storme ud af døren, hvis opringningen kommer inden mandag. Der er skrevet lister til misse-passerne, ekstra nøgler ligger klar, småpenge til kaffeautomat er fundet frem, og i dag skal der vaskes tøj så det også er klar. Så nu kan Lillemanden bare gøre sin entré - mormor er klar!


_______________________________________________________

Saga er ret ligeglad med min glade forventningsrus, hun vil bare gerne UUUUUD i det fine vejr! Hun har svært ved at forstå, at når nu solen skinner, hvorfor kan hun så ikke komme ud i snor på terrassen ligesom i sommers? Har fortalt hende at selvom solen skinner, er det altså for koldt til at døren kan stå åben. Men det er hun bare ikke enig i :)


_______________________________________________________

Og så har jeg været udsat for en grov forbrydelse i nat! Nogen har spist min fredags-chokolade!! Chokoladepolitiet ER underrettet. 



Kommentarer

  1. Jeg har børnebørn på efterårsferien, du kan glæde dig ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Lyder hyggeligt :) Min ferie er startet i dag, dejligt med et par uger fri.

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg