Så blev jeg mormor!

Her er han så, mit dejlige dejlige barnebarn, er han ikke bare skøn?
Han er født torsdag d. 24. oktober og vejede 3568 g og målte 52 cm. Det var en hård fødsel, for det var en uventet sædefødsel, og hun var førstegangsfødende, så det var en barsk oplevelse, men det lykkedes at føde ham normalt, og hele fødslen fra da vandet gik der hjemme, og til han så dagens lys, varede kun 6 timer og 20 minutter! Jeg var med til fødslen, STOR oplevelse! Jeg har været oppe hos dem indtil i går, så nåede at have 6 dage sammen med bassemanden, inden misserne tvang mig hjem, havde nemlig ikke pasningsmulighed til dem længere end til onsdag. Kunne ellers godt have tænkt mig at blive deroppe til udgangen af min ferie.



Kommentarer

  1. tillykke herfra ... jeg de er dejlige de børnebørn og det er så skønt at få lov at følge dem tæt på

    SvarSlet
  2. stort tillykke med den flotte titel... Og sikke dog en skøn lille bebs

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg