Lidt småprojekter

Har fået strikket lidt af hvert den senere tid

Hue til mig selv

Min datter skal have én magen til.

Så er der et par vanter til datteren


Sokker til mig selv (De ser lidt løse ud, det er fordi jeg først fik taget billeder af dem efter jeg har haft dem på, så de er lidt udvidet :D)



Har også strikket hue og vanter til min anden datter, men dem glemte jeg at tage billede af inden jeg sendte dem op til hende.

Lige nu strikker jeg tykke hyggesokker til svigerdatteren, af 3 tråde forskelligt strømpegarn, på pind 5,5

Det går rigtig stærkt at strikke sokker når man er oppe i den pindestørrelse skal jeg love for, og det er dejligt for jeg har ikke megen tålmodighed hehe.

Jeg tror nok jeg vil i gang med at brodere. Har ikke prøvet det før, men vil gerne lave en broderet julekalender til lillemanden til næste jul, så har tænkt at jeg måske skulle starte ud med noget nemt, så jeg lige kan prøve om det er noget jeg har tålmodighed til. Så jeg tænker lidt på at sy en hagesmæk, et kit man kan købe hos Bella Broderi og Hobby. Synes den er vildt sød med det lille tog.


Det var vist alt for denne gang. Vi venter spændt på Lillemandens ankomst, min datter har termin 20. oktober, og det er jo lige om lidt. Glæder mig til at blive mormor!

Kommentarer

Populære indlæg