"Frederiks vest"

Så fik jeg vesten til Lillemanden færdig og syet knapper i. Det sidstnævnte er hadearbejde for mig, men det skal jo gøres.


Den er strikket i Drops Alpaca og jeg brugte lige præcis 50 g, minus en meter eller sådan noget. Den er virkelig dejlig blød og lækker, og er perfekt til baby. Eneste minus er at den skal håndvaskes.

Kagen...ja det er én jeg skal bage inden så længe, har lovet at lave middag med dessert til en filmaften med min veninde. Det skal nok blive godt!

Nu er jeg gået i gang med sokker til den lille, det bliver et par ganske almindelige sokker med alm. strømpehæl.


Min datter er sat til d. 20. oktober og det er bare så spændende. Jeg har fået den ære at være med til fødslen, det bliver STORT! Glæder mig til at være der for min datter og til at holde mormors guldklump <3

Kommentarer

Populære indlæg