Ferie og babytæppe

Strikkeri bliver det ikke rigtig til i øjeblikket, men har købt stof til et babytæppe. Nu ved vi jo at det bliver en dreng, så det blev til dette stof:


Troede egentlig at ugler efterhånden var gået af mode igen, men stofsælger overbeviste mig om at det er de bestemt ikke. Og desuden ved jeg at min datter godt ka li ugler, så jeg valgte det her stof, det er da også sødt. Der skal blå fleece på bagsiden, pladevat imellem og så en mellemblå ensfarvet kant på, som skal være 4-5 cm bred. Det skal nok blive godt.

Jeg har lige været en uge på Kreta, det var superdejligt. Det var totalt impulsivt, en afbudsrejse vi kunne få meget billigt, mod at vi rejste samme dag. Vi bestilte ferien kl. 17 og kl. kvart i 7 morgenen efter sad vi i flyveren! Det var helt vildt. Jeg piskede rundt og pakkede tøj, heldigvis havde jeg vasket tøj et par dage før, så alt sommertøj var rent. Der skulle findes ud af noget med misserne og transport til lufthavnen, vi skulle flyve fra Tirstrup Lufthaven. Min storebror trådte til som missepasser, og min søn og svigerdatter kørte os til lufthavnen.
Men Kreta...havde aldrig været der før, heller ikke nogen andre steder i Grækenland, men har bestemt ikke fortrudt at det blev rejsemålet. Det var så skønt, en rigtig badeferie, så var ikke rigtig på sightseeing, min veninde og jeg var på stranden det meste af dagen, og om aftenen gik vi ud og spise og hang ellers ud på hotellet og fik nogen drinks. Et par af dagene var vi dog i Chania, til noget shopping og sejltur. Vi havde superfedt vejr hele ugen, 29-34 grader.









Vil gerne til Kreta igen, dejligt vejr og søde, hjælpsomme mennesker. Kunne også tænke mig en af de andre græske øer.

Kommentarer

Populære indlæg