Mormor for første gang!

Ja jeg skal jo være mormor for første gang! Det er min yngste datter, som skal have barn, til oktober. Glæder mig rigtig meget :D
Har allerede planer om en del jeg vil ha strikket, men er kun gået i gang med småting, indtil jeg ved hvad kønnet bliver. Har fået strikket denne hue, den er godt nok lilla og mest pigefarvet jo, men tror selv hun får en pige, og hvis det bliver en dreng, ja så kan der måske sættes noget blåt på eller også får den bare lov at ligge til der kommer en pige *smil.


Og når man så er oppe i byen, uha hvor er der pludselig mange søde babyting man får lyst til at købe, meeen det får lige lov at vente til jeg i hvert fald kender kønnet.

Slankekur...ja det går ret godt. Har tabt 3 kg. Det går ikke så hurtigt, men det er også okay.

Kommentarer

  1. tillykke med din snart kommende titel som mormor, det bliver stort og ja man kan da gå og falde helt i svime over alle de skønne ting, der findes til de søde små :-)

    Tillykke med vægttabet, synes det er rigtig godt gået....

    SvarSlet
  2. weee stort tillykke iiih hvor er det spændende for jer

    SvarSlet
  3. Tusind tak skal i ha :)
    Ja jeg har maaange ting i tankerne jeg gerne vil gi babyen (og forældrene), så jeg må vist i gang med at spare op *smil.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg