Slankekur!

Ja nu skal det altså være! Vil altså se om jeg ikke kan smide de der 15-20 kg for meget som jeg slæber rundt på. Min datter anbefalede mig at hente en apps til telefonen der hedder Shape Up, og det er jeg glad for, synes den er rigtig god til at hjælpe med at holde styr på kalorierne. Man kan også indregne motion og lave vægt-statistik. Rigtig godt værktøj, især her i starten til at holde styr på kalorierne, jeg var da noget chokeret over at finde ud af hvor mange kalorier der egentlig var i noget af det mad jeg har spist.

Den kan hentes HER


Håndarbejde får jeg ikke rigtig lavet noget af pt. Jeg læser i stedet for, eller ser tv. Eller sover. Har egentlig i et stykke tid ikke været på toppen rent mentalt, i sær først på dagen er det træls. Er sygemeldt en uge nu, for at se om jeg ikke kan komme ordentligt ovenpå, samtidig med at jeg er i gang med at trappe op i medicin, håber snart det hjælper. Er træt af de hyppige angstanfald jeg døjer med pt. og træt af at være så smadret om morgenen så jeg stort set ingenting kan, andet end sove eller i hvert fald fede den på sofaen.

Glæder mig til rigtig forår! Tror jeg også Tyson gør :)


Kommentarer

Populære indlæg