Første indlæg 2013

Godt nytår allesammen! 

Håber i allesammen kom godt og sikkert gennem nytårsaften. Jeg har haft en stille og fredelig aften i selskab med min bror og 2 forskræmte missekatte. 
I skrivende stund er kl. blevet halv 3 og fyrværkeriet er endelig stilnet af, så misserne er så småt begyndt at vove sig frem fra gemmerne :) Jeg sidder og får mig en kop kaffe med en lille bailey i, det er nu en ganske dejlig cocktail *smiler.

I den sidste tid er maler-ånden kommet over mig, og jeg har malet disse to billeder: 

Min kat Tyson

Hønsegård
 Jeg har planer om endnu et par billeder, det gælder jo om at udnytte det så længe lysten er der.

 Nå ja, og så har jeg fået ny lampe som jeg er rigtig rigtig glad for, den giver et fantastisk lys og jeg synes da også den er superflot! Den er købt for et gavekort som jeg fik af ungerne i julegave.


På håndarbejds-fronten går det lidt trægt. Jeg har ikke fået lavet så meget, men det kommer nok igen.

Og så har jeg fået ny mobil! Den er godt nok ikke helt ny, købte den brugt af en venindes far, det er en HTC-et-eller-andet og jeg er allerede blevet rigtig glad for den. Har ikke haft android før, så var meget spændt på om jeg mon kunne finde ud af det, men det går faktisk rigtig fint og nu ved jeg da slet ikke hvordan jeg har kunnet undvære sådan én hehe. Et minus ved den er at den bruger meget strøm, men ellers er den super.

Nå men det var vist dét for denne gang.

Slutter af med et billede af en Tyson som hele aftenen har gemt sig bag badeværelsesdøren og nægtet at komme ud, selv da jeg raslede med yndlings-guffer, nej tak mor, jeg blir her!


Ønsker jer alle et dejligt 2013 og tak fordi i har kigget med her på min blog :) Håber i vil fortsætte. 


Kommentarer

Populære indlæg