Jul, hygge og lidt stress

Så er julen officielt over os. Det er i dag lillejuleaftensdag, og køkkenet kalder. Der skal steges and og koges risengrød. Jeg har ikke gjort nogen af delene i mange år, så er både nervøs og spændt på om jeg kan få det til at lykkes.

Mine tøser har været på besøg, ja dvs. den yngste er her endnu, den ældste rejste hjem i forgårs, hun holder jul hos sin far. Vi havde nogen hyggelige dage sammen hvor sønnen og svigerdatteren også kom, vi var ved fotograf og bagefter hjem og lave konfekt.


Har fået strikket lidt her i december. Et sjal til datteren, en hue til sønnen, karklude til ældstedatteren og så er jeg af en eller anden mystisk grund gået i gang med babytøj selvom der mig bekendt ikke skulle være børnebørn på vej, men nå man kan vel aldrig gå for tidligt i gang med sådan noget *smil.

Misserne og mig vil gerne ønske jer alle  
glædelig jul og et godt og lykkebringende nytår!


Kommentarer

Populære indlæg