Regn og træls periode

Regn, regn, regn. Havde ellers en masse planer for i dag, der inkluderede en hel del køren på scooter, men jeg har endnu ikke modtaget det regntøj jeg har bestilt over nettet, så planerne må vente. Imens kan jeg jo drømme lidt om dette her scenarie:


Håndarbejdsmæssigt er jeg stadig igang med min mulepose. Den består af firkanter, strikket i 4 baner. Har strikket de 3, så mangler kun 1. Men er en liiiille smule træt af at strikke firkanter i retstrik. Mere kedeligt bliver det vist ikke. Men nå, håber resultatet bliver det hele værd. Bagefter venter der endnu et retstrik/filtningsprojekt, en pung fra amanda-m. Til min svigerdatter :)

Men ellers...har haft en rigtig træls periode. Har døjet med åndenød, brystsmerter og bøvl med maven. Åndenøden var så slem en overgang at jeg måtte til vagtlæge og blev også indlagt nogle timer hvor de undersøgte mig på kryds og tværs. De fandt ingenting. Alt så fint ud. I går var jeg så til en lungefunktionstest hos egen læge, fordi lægerne snakkede lidt om at jeg måske havde fået rygerlunger. Men også denne test så helt fin ud, mine lunger fungerede faktisk forbavsende godt, efter over 30 år som ryger. Så nu snakker de om at det måske er "nervøst". Jeg ved det ikke. Har det stadig indimellem, men i det mindste er jeg begyndt 7-9-13 at kunne sove om natten, det er virkelig rart. Jeg mistænker så noget af min medicin for at give de symptomer, og det vil jeg snakke med min distriktssygeplejerske om. Er skidetræt af medicin! Synes altid jeg bøvler med bivirkninger. Nogle mennesker kan spise alt muligt medicin uden at mærke noget som helst til bivirkninger, men jeg, ja hvis der er slemme bivirkninger ved noget medicin jeg får, så er det stensikkert at jeg får dem.
MEN... er virkelig meget taknemmelig for at jeg kan trække vejret igen. Jeg var så bange de dage hvor det stod på. Det var forfærdeligt at føle jeg ikke kunne få luft. Men heldigvis er det bedre nu, og det er jeg dybt taknemmelig for.

Glæder mig til på lørdag. Der er vi en flok tøser der skal til Kerteminde havnefest. Håber det bliver sjovt :D

Tilsidst vil jeg lige sætte et par billeder ind af mine misser. De er altid nærværende og skal selvfølgelig også være med når jeg skriver blog :)


saga chiller på sofa-ryglænet

Tyson aka Lummermis

Kommentarer

  1. Godt du har fået det bedre. Ja, det er sgu lidt øv, hvis det er medicinen, der giver dig åndenød, for hvad gør man så.
    Håber du snart kan komme ud og slikke sol. Og lige tak for billederne af misserne, og hvor er Saga blevet stor.
    Alt godt til dig.
    Knus Rie

    SvarSlet
  2. Ja vi savner sol og sommer, det er om at nyde de timer der trods alt kommer ind i mellem. Jeg nød til fulde eftermiddagen dagen i går på Fanø i fuld sol

    Og nej, lad være med at tage afsted uden regnstøj :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg