Long time...

Ja det er godt nok længe siden jeg sidst har skrevet, men jeg måtte desværre en tur på sygehuset. Depressionen fik for hårdt fat i mig, så jeg måtte en tur på psykiatrisk afdeling. Men nu er jeg hjemme igen, og har det bedre. Mens jeg var indlagt fik jeg alligevel lavet noget håndarbejde, og det blev til denne her trøje "Glade striber":







Siden da har jeg haft gang i lidt forskelligt, men er endt med at trevle det op igen. Nu har jeg så gang i 2 ting, et par filtede futter fra Drops, og sådan en mulepose her:

Den bliver ikke helt i de farver, jeg har valgt 1 grønlig, 1 lys petrol, 1 mørk petrol og så en sort. Så må vi se hvordan den bliver. Min veninde er også igang med tasken, hun har valgt nogle forskellige jordfarver, brun, rust osv. Veninden strikker den på pind 4, jeg har valgt pind 5,5, for jeg vil godt ha den lidt større, og Hjertegarns Lima kan sagtens bære en større pind.
Garnet er en gave fra mine unger til Mors dag :)

Futterne jeg også har gang i er disse:


Strikker dem i Peruvian Highland Wool "Melange Nougat nr. 975 P" på pind 5,5.

Jeg havde også gang i en sjov lille vaskeklud, men kom sørme til at knække min Knit Pro rundpind str. 3, kom til at trykke hånden ned på pinden mens den lå på sofaen, ville rejse mig op, så der var temmelig meget vægt på, og KNÆK sagde det, og farvel til min yndlingsrundpind. Måtte så over på nogle alm. pinde, men endte med at synes kluden var træls at se på, så jeg droppede projektet. Har efterhånden fundet ud af, at jeg IKKE er vild med at strikke i ren bomuld, jeg synes simpelthen jeg strikker for ujævnt til at det bliver pænt. Med mindre det er rib eller patentstrik e.l. Uld er absolut min favorit.

Nå men det var vist alt for nu....nu vil jeg finde strikketøjet frem igen og hygge mig med det og Tour de France, som lykkeligvis er startet i dag :)

Kommentarer

  1. Håber alt godt for dig ... forhåbentlig kommer der gode sommerdage nu, så du kan lufte scooteren

    KH

    SvarSlet
  2. Dejligt at høre lidt lyd fra dig, og at du har det bedre, har skam tænkt på dig. Flot er din glade striber ihvertfald blevet og lækre projekter du har gang i :-)
    Du kan få byttet din knitpro når den er knækket...

    SvarSlet
  3. Flotte ting du har gang i og dejligt at ha dig tilbage

    Knus og varme tanker

    SvarSlet
  4. Godt at høre, at du har det bedre. Selv har jeg også ligget brak i et par mdr. også med en depression.
    Jeg håber det bedste for dig og dine skønne misser.
    Knus Rie
    Ps. Og en super lækker sag i glade striber, du har strikket.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg