Sjal og scooter

Ku ikke rigtig samle mig om opskriften på det andet sjal, og pengene er lidt små så jeg må bruge det garn jeg har liggende, så er i stedet i gang med dette sjal:

Det skal være stribet i de to farver lilla. Sjalet er til varmestuen.

Har ikke haft det så godt den senere tid, så jeg får ikke lavet så meget håndarbejde, det er rimeligt træls. Det bliver kun lige til et par pinde om aftenen.

Seneste nyt er ellers at jeg har fået scooter! Det er dejligt at have fået frihed til at komme rundt uden at være afhængig af busser.
Sådan ser den ud:


Jeg får læst lidt i denne tid, er igang med Jane Aamund, De grønne skove. Kan godt li den måde hun skriver på, det er klart sprog og letforståeligt, passer min lidt træge hjerne godt i denne tid.

Kommentarer

  1. Til lykke med dit nye køretøj. Og ja det er dejligt ikke at være afhængig af noget/nogen. Sjalet ser flot ud. Flot at du alligevel har energi til at få læst og nørklet.
    Alt godt.
    Rie

    SvarSlet
  2. Lækkert køretøj du har fået dig der :-) lækkert at du kan komme omkring :-) Ja det er sgu noget møg med de der lortedage, hvor man ikke kan tage sig sammen til noget som helst håber, at det snart bliver bedre... Ud i solen og få noget god energi

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg