Hagesmækker

Den sidste uges tid har jeg været på Langeland påsken over. Det har været rigtig dejligt, jeg var ovre hos pigernes bedsteforældre som har 7 æsler, 1 hest, en hel masse katte og 2 hunde. Elsker at nusse med dyrene og hjælpe med at muge ud og sådan noget, det er så hyggeligt og giver mig en dejlig ro indeni.

Jeg blev ikke færdig med mit "puslespil" derovre, for endte med at mangle garn! En halv firkant lysegrøn og en halv firkant brun, tsk tsk. Så jeg måtte op i byen i dag og købe 2 garnnøgler bare til den smule øv øv. Nå men det er der jo ikke noget at gøre ved. Og nu kan jeg blive færdig, er godt nok spændt på om jeg kan få samlet puslespillet rigtigt!

I dag fik jeg lyst til at sy, og det blev til disse 2 hagesmækker til Rokkens varmestue. Syede godt nok også en pude, for at øve mig i at sætte lynlås i, skal nemlig sy puder til datterens nye lejlighed, når vi får tid til at tage ud til stof2000. Gik fint med at sætte lynlås i, men puden har jeg ikke fået taget billede af, den er nu heller ikke noget særligt men er lidt stolt af at det lykkedes med lynlåsen :)
Her er hagesmækkene:

Kommentarer

Send en kommentar

Populære indlæg