Børnetrøje m.m.


Så fik jeg børnetrøjen færdig. Den er str. 9-12 mdr og strikket i noget restegarn. Kanterne rundt langst kraven og slidsen er hæklet krebsemasker.

Trøjen er til varmestuen.

Nu vil jeg strikke videre på mit "puslespil" som efterhånden er kommet til at se sådan ud (se billede nedenfor)
Farverne er ikke så godt afbilledet, de to lyse farver er mere grønne i virkeligheden. Men jeg er da over halvvejs nu! Håber lidt at jeg kan blive færdig med det i påsken. Skal en tur til Langeland og besøge noget familie, og regner med der bliver god tid til strikning i hvert fald om aftenen. Der plejer vi at hygge med at se tv og måske spise lidt godt. Med en hund på hver side af sig, som regel - hihi.


Kommende projekt efter "puslespillet" er denne:
Den skal hækles på nål 4 og jeg har noget strømpegarn jeg vil bruge til den.

Kommentarer

Populære indlæg