Vigdis droppet

Fik lige blomster den anden dag af min veninde, nogle søde påskeliljer som står så fint og pynter på mit stuebord, det er da lige til at blive i forårshumør af (og blive mindet om at det snart er påske)



Var kommet godt igang med Vigdis-trøjen men efter at have kæmpet længe med mønsteret og med megen - MEGEN- trevlen op, hev jeg simpelthen pinden ud i arrigskab, og nu har jeg trevlet hele balladen op og er startet på noget nyt. Det er denne her simple, men også meget søde synes jeg, vest:

I min version bliver den længere, og så bliver det kun 10 cm der bliver retstrik, resten bliver glatstrik og noget af det i striber, så jeg kan få brugt i hvert fald 2 af de farver jeg købte til Vigis.

Dernæst har jeg forelsket mig i "Luftig poncho" fra Perlestrik, vil bare lave den i nogle andre farver hvis det kan lade sig gøre. Det er et strikkekit og ved ikke om hun vil sælge enten opskriften separat eller i nogle andre farver. Synes den er så fin. Ville gerne vise billede men Blogger driller, så det må komme senere :)

Romeo, min datters kat, har været temmelig syg i et stykke tid og har været indlagt på dyrehospital de sidste 2 døgn, men nu er han endelig i bedring, og vi regner med at kunne hente ham hjem i dag. Vi har ikke rigtig fået opklaret hvad han egentlig fejler/fejlede, andet end en "virus". Han er begyndt at spise selv nu, hvilket bare er dejligt, for han var meget syg og ville slet ikke hverken spise eller drikke, så han måtte tvangsfodres - ikke sjovt :(
MEN, skønt at det nu går den rigtige vej med ham :D

Kommentarer

Populære indlæg