Mere hundetøj

Fik lige til opgave at lave et 3. hundedækken, magen til de andre to, og da jeg var færdig med dem alle 3, var der lige garn nok til en ekstra hundetrøje til Holly, så hun i hvert fald ikke behøver fryse når de er til træning om aftenen :)Her er nogle billeder...både af tøjet og af den yndige Holly

 


Man var lidt betuttet over at være med et nyt sted henne, så det var godt at mor lige var i nærheden
Holly er af racen Rhodesian Ridgeback, og er datter af de to skønheder her


...og sådan så det ud da Holly og Saga mødte hinanden for første gang. Efter ganske kort tid blev de så gode venner at de sov ved siden af hinanden i sofaen :)

Kommentarer

  1. Hvor er de bare søde, de der små "0verfrakker". Du er da helt utrolig flittig:) God weekend forøvrigt, selv om jeg selv skal arbejde:(

    SvarSlet
  2. Hejsa,
    Hvor er de flotte de 2 øverste dækkener. Nogen chance for at man må få opskriften? Hvis ja, kan du sende den til h3idik@hotmail.com.
    Opskriften ser nogenunde simpel ud så håber mine strikke evner rækker, kunne nemlig rigtig godt tænke mig at prøve at strikke en til min lille hund. Så hun kan holde varmen til vinter.
    På forhånd mange tak for hjælpen:)
    Kærlig hilsen Heidi

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg