Datteren flytter...

Datteren kom hjem fra et længere ophold i Egypten sidste år og har boet ved mig siden. Det er snart et år. Vi har søgt lejligheder til hende, men det har været en lidt hård opgave, for der var mange ting der skulle falde i hak. Dels skulle det være en lejlighed hvor hun måtte have romeo, dels skulle det være sådan at hun kunne søge indskudslån gennem kommunen og sidst men ikke mindst, skulle det være en lav husleje fordi hun jo er på SU. Men i fredags dumpede der pludselig et tilbud ind på den perfekte lejlighed, og nu skal alt det med indskuddet lige falde på plads, så flytter hun d. 1. april.
Det bliver sgu mærkeligt at skulle bo alene igen. Nu er jeg jo blevet vant til at have selskab uha.

Psykisk er jeg helt ude af balance i disse dage, har svært ved at overskue noget og føler mig drænet for energi. Får stadig ikke rigtig lavet så meget håndarbejde, det irriterer mig voldsomt, for det er ellers noget af dét der giver mig glæde, men kan ikke rigtig tage mig sammen til noget som helst i disse dage. Håber det snart vender igen!

Heldigvis har jeg mine frække misser til at lyse min dag lidt op :))

Kommentarer

Populære indlæg