Farsbrød, Saga og fødselsdag :)


Uhm fik lavet det lækreste farsbrød i aften! Havde ikke nogen opskrift at gå efter, men blev guidet lidt af en veninde. Det bestod af kyllingefars, 1 æg, 1 revet kartoffel, 4 strimler kalkunbacon i tern, lidt havregryn, 1-2 dl boullion (hvordan staves det...hmmm), 1 løg og så ellers salt og peber. Formet til et "brød" og pyntes med kalkunbacon-strimler.
Smagte bare himmelsk!!


Har heldigvis fået det bedre, det har ellers stået lidt sløjt til den senere tid, synes jeg. Synes der er dage hvor jeg slet ikke kan magte noget som helst, men så må man jo nyde de gode dage der så er.

Saga har fået halsbånd på. Det er egentlig et armbånd, som jeg gav hende på for sjov en dag hvor hun drillede mig ude på badeværelset, men nu synes jeg hun ser så cute ud med det, så hun har beholdt det på :)

På pindene er der en "baktus", og er snart færdig. Kan ikke lige bestemme mig til om jeg selv vil ha det eller hva. Jeg har besluttet at sælge min strikkemaskine, det bliver aldrig mig med sådan én. Har slet ikke tålmodigheden. Vil i stedet ha en symaskine i stedet for. Sådan en savner jeg tit.

På lørdag holder storetøsen 25-års fødselsdag, så sønnen, hans kæreste og jeg drager mod Slagelse ved middagstid den dag, glæder mig meget til at komme over til hende, det er alt for lang tid siden sidst. Glæder mig til at se hvor stor "bettemissen" Sophia er blevet, hun vejer et sted mellem 8 og 9 kg, så det er ikke den lille nuttede Dophia man så sidst, hihi. Men dejlig er hun garanteret stadig :)

Posted by Picasa

Kommentarer

Populære indlæg