Seje tøser og überlækker fyr m.m.

Mine tøser er bare for seje! Den ene har tabt over 30 kg, den anden 10. Det er bare så sejt, og jeg må ærligt indrømme at jeg er dybt misundelig. Trænger selv til at smide ca. 15 kg, eller ville bare være overglad hvis det kunne lykkes mig at tabe 10. Men siden starten af året er det kun blevet til 3,3 kg. Det har stået stille efter de 3 kg længe, og jeg lægger skylden over på noget medicin jeg fik (har i hvert fald ikke noget at gøre med at jeg en fredag aften spiste en hel bakke negerboller, hov flødeboller hedder det jo politisk korrekt, minus 1 stk. som min utrolig standhaftige datter fik, og en anden aften spiste en fastelavnsbolle med en hel masse flødeskum av av). Det er jeg stoppet med nu - altså med medicinen, pga andre bivirkninger (men er også stoppet med de ædeflip HÅBER jeg), og måske er det derfor det endelig er lykkes mig at komme under 85 kg. Jeg vejede i morges 84,7, så der blev jeg godt nok glad, har ikke kunnet komme under 85 nemlig, det var lige meget hvad hulen jeg gjorde. Så må jeg se om jeg kan tabe mig mere....det vil jeg bare så gerne. Det var også lige som om, at da jeg fik de der piller og der ikke skete noget med vægten, så gav jeg ligesom lidt op, på trods af at jeg var enormt fokuseret og målsat i starten af året. Men nu er jeg klar igen. For jeg er såååå træt af mit udseende. Synes det er lige meget hvad jeg end gør ved mig selv, så ligner jeg bare en spærreballon. Deller, deller, deller, og så er det som om en del af det er krøbet op i hodet, ser sgu ikke særlig pænt ud! Det var heller ikke fordi det ligefrem hjalp, at jeg var så dum at gå til en af de der 100-kroners frisører, fremviste et foto af en enorm pæn frisure jeg lige kunne se ville klæde mig og mit tykke ansigt, i den naive tro at dét kunne klippedamen da godt lige klare...og jeg gik derfra med en mystisk kort frisure der er længere i den ene side end den anden, lige præcis så lidt forskellig i længden at det ligner et uheld, hvilket jeg kan afsløre at det også var, for mit medbragte foto så slet slet ikke sådan ud. Så nu har jeg et x-antal måneder foran mig, hvor jeg bare tålmodigt må græmmes, gemme mig og vente på håret gror ud igen.

Sådan nogle deller her kan jeg nu bedre li!

Håndarbejde...ja jeg arbejder stadig på mit "puslespil", det går lidt trægt med det i øjeblikket.


Får i det hele taget ikke rigtig lavet så meget håndarbejde, er blevet lidt bidt af Webfeud - som er det samme som Wordfeud, det er bare for fattigrøve som mig der ikke har en Iphone og derfor spiller det på nettet ;)

Nååå nu vil jeg lege rigtig søndag og glo noget kukkasse...Zuluboxen indeholder nemlig True Blood, og Eric er så meget en steg at afsnittene sagtens kan ses igen...og igen hehe

Kommentarer

  1. Ved du nu hvad søde jeg vil altså lige sige, at jeg synes, at det er supersejt at du har tabt dig 3,3 kg i år, det er sgu da sejt gået... Du skal jo lige huske på at det tager altså lidt tid, når vi nu er blevet lidt smågamle ihvertfald i følge dåbsattesten at tabe sig. Og 3,3 kg på knapt 2 måneder det er fandme flot.
    Prøv at gi dig selv en friaften om ugen, hvor det er ok at æde et eller andet usundt du har lyst til så gør det lidt de andre dage nemmere, og når du er faldet i, jamen så lad være med at slå dig selv oveni hovedet med det, start på en frisk og sig, at skidt med det, for du er altså kun et menneske.
    Jeg synes det er megaflot, jeg har ikke tabt en skid endnu men har vist heller ikke rigtig forsøgt sådanne helhjertet før nu....
    Vær stolt af dig selv for det er altså skide godt gået, og forvent ikke, at du hver uge taber dig meget, det kommer nok altsammen :-)

    SvarSlet
  2. Åh hvor er du sød marion, tusind tak for opbakningen! Pøj pøj med dit vægttab også, vil meget gerne høre hvordan det går for dig :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg