Så kom maskinen og den blev afprøvet

Pludselig ringede det på døren kl. 20 minutter over 8 her til aften, og sørme om det ikke var pakkeposten med min nye symaskine! Den måtte jo fluks pakkes ud, og inden jeg havde set mig om, kom datteren snigende med sin vinterfrakke...."moaaar, kan du så ikke lige sy denne her, den er gået op i sømmen?", og jo det kunne jo være min fine maskines dåb. Den bestod prøven, og fint så det ud. Dernæst gik jeg bare igang med at udforske de forskellige indstillinger, og så tænkte jeg at jeg kunne sy en lille legeting til Sagas bror Aske, som bor hos min veninde. Det blev til denne her mini-pude med ris i og bjælder på


Men så starter alvoren også, har set mønster på en bluse jeg gerne vil sy, så det bliver mit første større projekt, glæder mig! 

Kommentarer

Populære indlæg