Jubiii ny symaskine!

I dag har jeg bestilt ny symaskine! Uha hvor jeg glæder mig til at den ankommer :D Den er købt hos Kjærgaard. 
Jeg har før købt maskiner hos ham, og får altid god service og fine priser. Så han kan godt anbefales. Desuden er fragten gratis *thumbs up for det"!

Maskinen er en Husqvarna Husky E-10, er ikke så fin som den anden maskine jeg havde af gruppen Sapphire, men når nu jeg var så dum at sælge den pga. pengemangel, og nu ikke har de samme penge at købe for, så må jeg nøjes med denne. Og bare dét at få symaskine i huset igen er noget jeg glæder mig rigtig, rigtig meget til!

Kommentarer

  1. spændende når den kommer frem fik du solgt din strikkemaskine :-)

    SvarSlet
  2. Ja det gjorde jeg :) Der var faktisk flere interesserede.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg