Filte filte

Altså hvor jeg synes det er svært at regne sig frem til antal masker når man skal filte! Hjertegarns Lima skulle give 10 x 10 cm når man slår 20 masker op men hvor mange mon det så er når man gerne vil ramme 10 cm i FILTET tilstand? Jeg må nok prøve mig frem og satser på 30 masker.
Hvad det skal ende med at blive, ja det er hemlig nemlig hehe. Kan jo være det ender med at blive noget juks, det sker jævnligt for mig.
Men det er i disse 2 farver:
Denne uge har ellers været god. Jeg har været hundelufter hver dag, for Helle er startet i praktik og har ikke tid til at tage nogle af dagene, som hun ellers plejer. Men det har nu også været dejligt at få sig en god gåtur hver dag, for når man ikke arbejder, kan man nemt falde lidt i hak herhjemme. Og Ib er bare så dejlig, bortset fra at han tror han er Verdens Hersker og skal skræmme alle væk, i hvert fald alle handyr, hvad end de så er 2- eller 4-benede. I dag gik vi ned igennem gågaden, for jeg skulle jo lige ned i min Garnpusher og det kan godt være noget af en prøvelse med Ib med konceptet gågade+mange mennesker. Men dejlig er han jo, og han ser bare sååååå nuttet ud, og alle vil gerne snakke med ham, og så får de jo et gevaldigt chok når han pludselig farer op som en trold af en æske. Bortset fra børn, dem kan han godt li. Heldigvis.

Kommentarer

  1. Jeg plejer også at tage 1/3 mere end normalt når jeg skal filte så tror du rammer ret godt

    God weekend

    SvarSlet
  2. Ok det lyder godt, skal have vasket prøven i dag, så må jeg se om jeg ramte plet :p
    Også en god weekend til dig! :D

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg