Strikkemaskine og et par forsøg + bolero

Så fik jeg min strikkemaskine og er allerede meget glad for den, bortset fra at jeg bøvler med visse ting, men er sikker på det nok skal komme hen ad vejen. Den er meget brugervenlig for en rookie som mig :)


Mit allerførste projekt; en hue til varmestuen. Her blev der først og fremmest trænet at maskerne skulle blive på nålene i stedet for at skvatte af hele tiden

Så prøvede jeg at lave et lille tørklæde for at træne indtagninger, og det gik bestemt ikke særlig godt, så jeg må på den igen!

Derudover har jeg fået min længe-undervejs bolero færdig


Slankeprojektet er gået rigtig godt. På den 1. uge har jeg tabt 2,1 kg, det synes jeg er helt vildt, for jeg har bestemt ikke sultet, men bare spist sundt og godt.

Kommentarer

  1. Først så flot med dit slankeprojekt det er sørme flot gået, skal også selv til at tage mig sammen og komme igang :-)

    Og skide godt gået med dine første forsøg på maskinen det er sørme da godt gået :-)

    SvarSlet
  2. Tusind tak Marion. Ang. slankeprojekt, så kan jeg anbefale dig at tjekke ud hvad Pernille Aalund gjorde for at tabe sig/ændre livsstil, det er faktisk hendes metode jeg følger :) Jeg købte et ugeblad hvor der var et tillæg om Pernille Aalunds slankeprojekt, men måske kan det findes på nettet også. God vind til dig, hvis du også kaster dig ud i det :p

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg