Sne og strik

Så kom der da en lille smule sne her i Kolding. Ikke meget, men lidt har jo også ret. Bare ærgeligt at det så hurtigt bliver smattet og gråsort. Tyson synes absolut ikke om alt det dumme vintervejr, han er gået i hi og kommer først ud til foråret, basta! (undtagen altså når man er NØDT til at forrette sin nødtørft, men der går kun 5 minutter, så står han udenfor vinduet og vil ind igen).

Har gang i 2 projekter lige for tiden; en rygsæk i råhvid håndspunden uld, som er rigtig hårdt at strikke af, garnet er meget stridt og hårdt, synes jeg. Af samme grund har jeg ikke rigtig kunnet bruge det til noget der skulle ind på kroppen, men tænkte jeg måske kunne bruge det til en taske af en slags, og så faldt valget på en rygsæk :) Derudover har jeg gang i en baktus, mest for at have noget let at strikke på når jeg trænger til at slappe af i fingrene fra rygsækprojektet.

Skulle have været til strikkehygge hos amanda-a igår aftes, men må indrømme at jeg blev smittet af Tysons vintertræthed, så jeg blev på sofaen og hyggede mig med strikketøjet herhjemme i stedet.

Kommentarer

Populære indlæg