Mindeplads

Bliver lige nødt til at vise min mindeplads...

Arvede en kommode fra min onkel, da han døde for 2 år siden, og synes den ville være perfekt til at bruge til mindeplads. Har stillet billede af min mor (død i 2001), rammen har også tilhørt hende og er af sølv, samt Zuki og Freja (begge mistede jeg i 2011). Så har jeg stillet et lys jeg kan tænde når jeg føler for det, samt min lampe som jeg er så glad for. Købte den i Egypten den første gang jeg var dernede. Jeg vil gerne have tilføjet nogle flere ting til min mindeplads, det kommer hen ad vejen.
Min far mangler på mindepladsen, og det er jeg faktisk ret ked af, men fik jo alle mine billeder stjålet sidste år, så ejer simpelthen ikke et billede af ham, kun inde i mit hoved og hjerte, men der bor han også godt.

Æret være deres minde, savnet og aldrig glemt!

Kommentarer

Populære indlæg