Synes mange ting mislykkes, men så lærer man jo noget

Det er irriterende når man kommer ind i en slags stime af at tingene ikke rigtig bliver som man havde tænkt sig. Har oplevet det før og det er skiiiidetræls. Først var der vanterne der ikke blev lige store, så var der sokkerne der blev skæve og med en mærkelig tå, og igår blev jeg færdig med en hue jeg ellers havde glædet mig sådan til, det var nemlig en hue til sønnemanden hvor der skulle være tekst på. Er ikke så hård til det der med strik i flere farver efter diagram men det gik faktisk rigtig godt. Problemet med huen er så at jeg havde valgt noget alt for tykt garn, så selve teksten er blev alt for stor og det øverste kan slet ikke læses fordi jeg var nødt til at begynde at tage ind til toppen. MEN så lærte jeg noget, og har da fået lyst til at lave mere efter diagram og med flere farver, så jeg har kastet mig over en hue mere, med et ret enkelt mønster i - skal vel kravle før jeg kan gå :p.


Tror nok huen ender som varmestuestrik til rokken, for jeg tror ikke jeg lige kender nogen der mangler huer, men så ved jeg da også den går til et godt formål!

Kommentarer

Populære indlæg