Knit pro

I sidste uge blev jeg den lykkelige ejer af en Knit Pro rundpind, str. 3, 80 cm, med pinde i rosentræ. Har egentlig førhen tænkt at det lidt var noget hysteri at folk favoriserede nogen strikkepinde frem for andre, men det var lige indtil jeg selv blev stor-strikker. så finder man nemlig pludselig ud af hvor meget det betyder, hvilken form de har, hvordan overgangen fra wire til pind er, og hvilket materiale selve pindene er. Nu strikker jeg ALT på rundpinde, så derfor er det kun rundpinde jeg interesserer mig for, og har gjort erfaringer med. Jeg startede med at investere i ADDI rundpinde, for syntes arbejdet gled så dejligt på dem, og er da også stadig ret glad for dem, MEN må godt nok sige at disse her Knit Pro pinde i rosentræ virkelig er lækre at holde om. Mine fingre sover stort set aldrig mere, når jeg strikker. Så jeg er helt sikker i min sag nu; der skal investeres i et sæt Knit Pro, så jeg har alle str. og længder. Jeg købte foreløbig str. 3, fordi det er den str. jeg bruger til rigtig mange ting, bl.a. strømper. Men også det babytøj jeg er igang med, til Rokkens Varmestue.

Min Knit Pro rundpind

Det ene bukseben på babybukserne er snart færdig

Kommentarer

  1. Fine bukser ...
    Jeg kan supplere, min strikkefasthed snyder mig faktisk aldrig mere, efter jeg skiftede til Knit Pro

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg