Jul jul jul

Nu nærmer sig dagen...og vi glæder os. Det er blevet besluttet at vi tager ud til min søns far og holder jul. De andre år er de kommet her, men pga. pladsmangel, er det blevet flyttet ud til deres store hus. Og det passer mig glimrende. Har jo lidt problemer med det der stress, og det ER ikke særlig fedt at skulle klumpe sig sammen 2-3 mand høj i mit mikro-køkken. Ex'en vil købe ind og det hele, så det eneste vi skal sørge for, er at tage slik og sodavand med, samt de hersens kære julegaver og pakker til pakkespil. Jeg må indrømme at jeg er sgu lidt energiforladt i disse dage, hvilket irriterer mig enormt! Men får da lavet noget håndarbejde, det kan jeg lige klare *smiler

Har hæklet disse to hagesmække til krisecentrene, samt et par små sokker til samme modtager

Huen fik lige et lille hæklet hjerte på sig



De små killinger trives og udvikler sig. De er nu 9 uger gamle og vejer begge over 1 kilo. De er blevet fine venner med datterens kat Romeo


Kommentarer

Populære indlæg