Babybukser færdige

Så blev babybukserne færdige, synes de blev fine men er ikke tilfreds med skridtet, synes det er lidt mystisk, men håber de kan bruges alligevel.



Er startet på børnevanterne. Det første stykke skal være striber diagonalt, det næste stykke er en hund :) Det er sjovt at strikke efter diagram i flere farver, meeen også en smule vanskeligt. Tror jeg pillede op 5-6 gange før jeg fik det rigtigt. Det svære her er, at forside og bagside skal være spejlvendt, og jeg synes også det er svært at tage ud til tommelfingeren uden at ødelægge mønsteret. Desuden er det lidt en kunst at undgå at stramme garnet for meget ved pindeskift. Så det kræver min fulde koncentration når jeg strikker, men det synes jeg også er fedt indimellem.


Fangede lige Tyson mens han sad i vindueskarmen og kiggede ud i den mørke vinteraften.

Kommentarer

Populære indlæg