Vanter og rondeller og og og...

Så fik jeg jo Farmors knævarmer færdig, og næste projekt er en makker til denne vante:

Derefter har jeg tænkt mig at gå i gang med Tusindfryds Rondeller, synes de ser så lækre ud og kan vist godt lige nå sådan nogle banditter inden de sidste julegaver kreeres. Har også sokker der venter på at blive strikket, har jo lige just modtaget en masse dejligt garn fra Palopeshop.





Jeg var jo nødt til at bestille strømpegarn, havde jo ikke ret meget i forvejen *host host*

Har besluttet, at når nu min omgangskreds ikke er de største sokke-elskere, og jeg er blevet så glad for at strikke sokker, vil jeg bare strikke løs af sokker og så efterhånden sætte dem til salg her på bloggen. Så må vi se om nogen vil gide købe dem *Smiley med spørgsmålstegn over hovedet*

Nå men ellers ligger weekenden fri foran mig. Datteren skal over til sin far denne weekend, og jeg har overvejet at tage på julemesse, har nemlig fået en fribillet. Pengene er nu ikke så store, men man kan jo altid kigge og så komme lidt i før-julestemning, og det er jo også altid dejligt nok.

Katastrofe!!: Er rent tør for kaffe!!! Så jeg må snart - meget snart - bevæge mit luksuslegeme udendørs og se at komme ned til Føtex efter nye forsyninger :)

Hav en god dag derude!

Kommentarer

Populære indlæg