Ugler, med Ib på tur og Romeo kompromis

Disse skønherlige ugler faldt jeg over i Netto, og de var da nødt til at komme med mig hjem. Med glimmer og det hele :D Sikke et fint juletræ jeg får i år :D :D

 Har lige været på tur med Ib, den lille dejlige pelstrold jeg er hundelufter for. Vi tog om til søen og fodrede ænder. dvs. fodrede ænder og Ib. For Ib skulle da ha sin del af "kagen", det var da kun retfærdigt. Resten tog mågerne. Det var lidt gråt og diset men en dejlig tur alligevel, og Ib forsøder absolut kun turen, han er altid fuld af krudt og narrestreger. I dag mente han da at han skulle ud og lege i mudder, meeeen der måtte "tante" Lone altså sige nej, for det ved jeg hans mor ikk er vild med. I stedet fik han lov at grave og rulle sig i en stor sandkasse, uuuh lykke er...



Ja sådan her ligger Romeo tit oppe ved mig. På den måde er der liiige akkurat plads nok til at jeg kan lave håndarbejde, og man skulle jo næsten tro han havde regnet den ud, dum er han jo ikke. For hvis jeg er igang med noget jeg gerne vil ha ro til, så siger jeg nogle gange nej til at få ham på skødet, men hvis han kan ligge sådan som på billedet, må han godt være der, altså han ligger halvt på sofaen og halvt på mit højre lår. Ja sådan må der jo indgås kompromisser indimellem *smiler

Kommentarer

  1. Ja til romeo kan man jo kun sige, at han ligner hans ejer ! :D

    SvarSlet
  2. Grin - det siger jeg videre til hende :p

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg