Skøøøn weekend!

Storetøsen har været på weekend her, og det har bare været rigtig dejligt. Det var skønt at se hende igen og få nogle dage sammen med hende. Weekenden startede ellers ikke så godt ud! Jeg har jo lånebil i øjeblikket, og den har efterhånden fået store startvanskeligheder. Jeg kørte til stationen og hentede tøsen, og inden vi kørte hjem, ville vi lige i netto og handle, men ak da vi kom ud til bilen ville den ikke starte! Så stod vi der med kuffert, varer og alt muligt, og det endte med vi tog en taxa hjem. Da vi så kom hjem, opdagede vi at mine nøgler lå nede i bilen!!! Så vi kunne ikke komme ind. Tøserne vadede så hele vejen ned til bilen, hentede nøglerne og vadede hjem igen. Endelig kunne vi så komme indenfor, og da yngstedatteren var ved at hænge sin jakke op, opdagede hun at hun faktisk havde haft sine nøgler til fordøren i lommen hele tiden....aaaargh! Dagen efter fik jeg sønnen til at komme med startkabler, så vi kunne få bilen startet og kørt hjem.
Men nå, det var heldigvis det eneste dårlige der skete. Resten af weekenden gik med at bage fedtebrød, lave konfekt og lave julepynt. Jeg har ikke nogle billeder, for mit kamera duer ikke rigtig pt., men jeg regner med at storetøsen sender nogen af dem hun har taget med sin Iphone. Det var så hyggeligt at lave konfekt. Sønnen og svigerdatteren kom jo også, og svigerdatteren fik sine julegaver, som hun blev rigtig glad for. Sokkerne tog hun på med det samme :) vi fik lavet masser af konfekt, og alle fik deres eget med hjem.
Det var en skøn weekend! Den blev afsluttet med at vi flyttede rundt på hele stuen, hvilket misserne har temmelig svært ved at finde ud af. Især de små er forvirret, de kan ikke rigtig finde ud af hvor de skal sove og hvor de skal tisse, for selv om deres sovested og tissekasse står hvor det plejer, så er de jo "geografisk" placeret forkert i forhold til der hvor vi opholder os. Set i bakspejlet skulle jeg nok have ventet med at flytte rundt, til især toiletvanerne var mere indgroet i dem, men nå håber vi klarer den alligevel. Nu har jeg så også fået støvsuget over det hele i stuen, hvilket bare er en god følelse!

Kommentarer

Populære indlæg